تحقیق کلمات کلیدی برای افزایش بازدید

ابزارهای آنالیز تحقیق کلمات کلیدی معرفی 12 ابزار کاربردی

استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، Ahrefs و SEMrush به شما کمک می‌کند تا بفهمید مخاطبانتان چه کلماتی را جستجو می‌کنند. نکته مهم این است که تمرکز خود را تنها بر روی کلمات کلیدی پربازدید قرار ندهید؛ بلکه به کلمات کلیدی دم‌بلند نیز توجه کنید، چرا که این کلمات گرچه حجم جستجوی کمتری دارند، اما نرخ تبدیل بالاتری دارند. هنگامی که شما کلمات کلیدی دقیق و مرتبط را هدف قرار می‌دهید، مخاطبان شما بیشتر احتمال دارد که به محتوای سایت شما علاقه‌مند شوند و به‌طور فعال تعامل برقرار کنند. این نوع ترافیک معمولاً به نرخ تبدیل بالاتری منجر می‌شود، چرا که کاربران با نیت جستجوی واضحی وارد سایت می‌شوند و به‌دنبال حل مسائل خاص یا یافتن اطلاعات دقیق هستند. تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از ابزارها بخش مهمی از سئو سایت محسوب می‌شود ولی پیش از هرچیز با هدف شناخت پتانسیل‌های کسب و کار و درک رفتار کاربر در یک حوزه مشخص انجام می‌شود. خروجی نهایی به ما کمک می‌کند تا درک بهتری از نیاز بازار و جایگاه محصولی که قصد داریم ارائه کنیم به دست آوریم.

علاوه بر این، به‌روزرسانی منظم محتوا و تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند می‌تواند به جذب و نگهداری کاربران کمک کند. رعایت این اصول سئو به‌طور مستمر، به ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر منجر می‌شود. کافی است که شما مهم ترین کلمات کلیدی خود را وارد آن کنید و این ابزار به صورت روزانه رتبه بندی شما در گوگل را بررسی می کند. به این ترتیب می توانید پیشرفت کلی خود را مشاهده کرده و از هرگونه تغییر ناگهانی مطلع شوید. یکی از قابلیت‌های Google Trends، مقایسه میزان محبوبیت دو کلمه کلیدی است.

این به شما کمک می‌کند فقط با تطبیق جستجوگرانی که از کلمات کلیدی دقیق یا انواع بسیار نزدیک استفاده می‌کنند، مشخص شوید. بعد از اینکه تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO را انجام دادید، گام بعدی این است که بر محتوای خود تمرکز کنید و آنها را به طور طبیعی در آن جاسازی کنید. شما باید محتوای باکیفیت و ارزش محور ایجاد کنید که از این کلمات کلیدی در همه مکان های مناسب استفاده کند تا از گوگل سر بزند. این عبارات همچنین برای موفقیت شما در هنگام رتبه بندی ارگانیک بالا در گوگل حیاتی هستند. در این مقاله قصد داریم کل فرآیند را طی کنیم تا بتوانید سایت خود را از طریق عبارات جستجو بهینه کنید و از نتایج بدست آمده از آنها لذت ببرید. نرخ پرش بالا به بازدید از صفحه و نرخ تبدیل سایت شما آسیب می رساند و حتی می تواند سئو سایت شما را نیز تهدید کند.

به‌عنوان مثال، می‌توانید بین دو کلمه "قرص نوربیون" و "آمپول نوربیون" جستجو کنید و ببینید کدام یک بیشتر جستجو شده است. نتیجه این مقایسه نشان می‌دهد که کدام دارو در بین کاربران بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین، اموزش کار با Google Trends راحت و آسان است و همه افراد می‌توانند از این ابزار جهت بهبود محتوا و بازدید سایت خود استفاده نمایند. برای آموزش کار با Ahrefs جهت پیدا کردن کلمات کلیدی، روی "Keyword Explorer" کلیک کرده و کلمه کلیدی خود را وارد کنید. سپس با انتخاب علامت ذره‌بین یا گزینه جستجو، می‌توانید اطلاعاتی مانند سختی کلمه کلیدی و میزان جستجوی آن در ماه گذشته را مشاهده کنید. ابزار Google Keyword Planner یکی از ابزارهای عالی برای تحقیق کلمات کلیدی است و استفاده از آن بسیار ساده است.

هدف از این تحقیق، انتخاب کلماتی است که مخاطبان هدف شما بیشترین جستجوی آن‌ها را دارند تا بتوانید با استفاده از این کلمات، محتواهای خود را بهینه کنید و بیشتر دیده شوید. در صورتی که به این اکانت ها دسترسی نداشته باشید، پس از کلیک کردن لیستی از کلمات کلیدی پیشنهادی را نمایش می دهد. اما در غیر این صورت نیز می توانید لیستی از کلمات کلیدی که می خواهید رتبه آن ها را بررسی کنید، وارد کنید. در این قسمت باید آدرس سایتی که بخش سئو آن را به دست گرفته اید، را در قسمت Enter Site URL to Check وارد کنید. در ادامه پس از این که صفحه جدید باز شد، می توانید با دسترسی دادن به اکانت گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یا Google ADwords اطلاعات دقیق تری از کلمات کلیدی به دست آورید.

شاید این عبارت به مهاجرت مرتبط باشد ولی ما خدماتی برای مقصد عمان ارائه نمی‌کنیم و کسب جایگاه در آن نمی‌تواند کمکی به افزایش فروش بکند. در همین رابطه یک مطالعه انجام شد که در آن حدود 1 میلیون وب سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و نتایج نشان دادند که میانگین طول مطالب حدود 1700 تا 2000 کلمه است. اما حقیقت این است که هیچ میزان مشخصی برای طول محتوای ایده آل وجود ندارد و شما لزوماً به دلیل نوشتن یک پست طولانی در مورد یک موضوع خاص ، رتبه بالایی نخواهید کسب کرد. استفاده از ساختار URL بهینهآدرس‌های URL بهینه با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، می‌تواند به بهبود رتبه و بازدید وبسایت کمک کند. برای بهترین نتیجه، سعی کنید کلمات کلیدی را در آدرس‌های URL استفاده کنید و از استفاده از کاراکترهای خاص مانند “_” و “-” برای جدا کردن کلمات استفاده کنید.

در ادامه روش استفاده از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی را همراه با بهترین ابزارها معرفی می کنیم. ابزارهای ایرانی سئو سیگنال، جت سئو و میزفاتولز چنین قابلیتی را داره بوده و با وارد کردن آدرس سایت رقیب لیستی از کلمات کلیدی و صفحات پربازدید آن در اختیار ما قرار می‌دهند. استفاده از چنین ابزارهایی زمان لازم برای گسترش دایره واژگان را کوتاه می‌کند و دید خوبی از ادبیات کاربر در هر حوزه در اختیارمان قرار می‌دهد. برای آنکه بتوانیم تخمینی از میزان جستجوی هر عبارت داشته باشیم باید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بهره بگیریم. بهترین ابزار برای تخمین میزان جستجوی کلمات، Keyword Planner است که در ادامه بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد. بهتر است کلمه کلیدی اصلی را در ابتدای آن بیاورید تا سریعاً موضوع صفحه مشخص شود.

با استفاده از این روش‌ها و روش‌های دیگر، می‌توانید تحقیقات کلمات کلیدی خود را بهبود ببخشید. استفاده از کلمات کلیدی یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی محتوا و تعیین جایگاه آن در صفحه نتایج جستجوی کاربران است. تمامی محتواهای شما بر اساس کیوردهای مرتبط و انجام برخی اصول مربوط به سئو و همچون لینک‌های داخلی و یا بهینه سازی تصاویر رتبه بندی می‌شوند. بنابراین برای آنکه بتوانید جایگاه بهتری در صفحه نتایج جستجوی گوگل بدست آورید باید توجه ویژه‌ای به استفاده از کیوردهای مناسب و البته تحقیق کلمه کلیدی داشته باشید. استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای بهبود سئو و جذب بازدید بیشتر به سایت است.

به همین دلیل تیم های بازاریابی جستجو به طور مداوم قصد دارند ترافیک جستجو بیشتری ایجاد کنند. روش های زیادی وجود دارد که می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید و ما در این مقاله به شما نکاتی را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن ها ترافیک بیشتری جذب سایت خود کنید. برای دریافت ترافیک بیشتر شما نیاز دارید که استراتژی مناسبی برای خود ایجاد کنید و محتوای عالی تولید کنید. در این مقاله ما به شما تمامی مراحل لازم برای ایجاد استراتژی مناسب برای افزایش بازدید سایت را ارئه خواهیم داد تا بتوانید در مدت کوتاهی نتایج عالی کسب کنید. استفاده از کلمات کلیدی در محتوای وبسایتاستفاده از کلمات کلیدی در محتوای وبسایت شما می‌تواند باعث افزایش جستجوهای اینترنتی و افزایش بازدید وبسایت شما شود.

برای اینکه محتوای شما هم برای مخاطبان و هم برای گوگل جذاب باشد، کلمات کلیدی باید علاوه بر متن اصلی، در بخش‌های مهم صفحه مانند عنوان، توضیحات متا، تیترها و متن ALT تصاویر به‌کار بروند. مهم است که این کار به‌صورت متعادل انجام شود؛ استفاده بیش‌ازحد از کلمات کلیدی می‌تواند به خوانایی متن آسیب بزند و حتی باعث جریمه شدن صفحه توسط گوگل شود. کلمات کلیدی باید طبیعی، مرتبط و با چگالی مناسب توزیع شوند تا هم تجربه کاربری بهتری ایجاد شود و هم رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید. کلمه کلیدی در تولید محتوا بسیار مهم است؛ این کلمات به موتورهای جستجو کمک می‌کنند بفهمند موضوع صفحه چیست. شما باید بفهمید کاربران با چه کلماتی دنبال محتوای شما می‌گردند و همان‌ها را در متن استفاده کنید تا صفحه شما در گوگل نمایش داده شود. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که محتوای وب سایت شما با پرس و جوهایی که مردم در گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می دهند مطابقت دارد.

برای این کار ابتدا کلمه کلیدی دانه (که به طور کامل در مورد آن صحبت شد) پیدا کنید. سپس با استفاده از آن کلمه یا کلمات، عبارت مورد نظرتان را در گوگل سرچ کنید. می بینید که با کمی مکث و زدن دکمه Space گوگل عبارت شما را تکمیل می کند. برخی از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی اطلاعات نسبتا کامل و حائز اهمیتی را ارائه می کند که استفاده صحیح از آن ها تاثیرات قابل توجهی خواهد داشت. بنابراین این که در کجا و چگونه از این کلمات استفاده کنید، نیز اهمیت زیادی دارد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی و میزان جستجو (Search Volume) برای بهبود سئو (SEO) و جذب ترافیک وب‌سایت بسیار حیاتی است. با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی موردنظر و اندازه‌گیری حجم جستجوی آنها در موتورهای جستجوی معتبر مانند گوگل و بینگ، می‌توانید راه‌های بهبود رتبه‌بندی و نمایش وب‌سایت خود را بشناسید. ابزار Moz همچنین ویژگی به نام «Organic CTR» دارد که احتمال کلیک کاربران بر روی نتایج ارگانیک را برای کلمات کلیدی مختلف برآورد می کند. این ویژگی کمک می کند تا بر اساس رفتار کاربران در نتایج جستجو، کلمات کلیدی با بازدهی بالاتری را انتخاب کنید. Moz Keyword Explorer همچنین پیشنهادات دقیقی برای کلمات کلیدی مشابه و مرتبط ارائه می دهد که امکان گسترش و بهینه سازی محتوا را فراهم می کند. با استفاده از این ابزار، می توانید به داده های مفید و کامل درباره کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنید و در مسیر جذب ترافیک هدفمند و پایدار گام بردارید.

این ابزارها میزان "Keyword Difficulty" یا سختی کلمه کلیدی رو نشان می‌دهند. نادیده گرفتن تحقیقات کلمات کلیدی رقبا می تواند منجر به از دست رفتن شانس برای بهینه سازی شود. با تحلیل کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا و درک ارزش آن‌ها، می‌توانید فرصت‌های مختلف در بازار را شناسایی کرده و به طور استراتژیک برای بهره‌برداری از آنها برنامه‌ریزی کنید. نادیده گرفتن تحقیقات رقبا می‌تواند منجر به از دست رفتن فرصت‌های بهینه‌سازی شود. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند مطمئن شوید محتوایی تولید خواهید که برای آن تقاضا وجود دارد؛ بنابراین اگر تلاش کردید و توانستید رتبه بگیرید، بازدید هم خواهید داشت و زحماتتان بر باد نخواهد رفت.

کشف کلمات کلیدی نیز فرآیندی یکباره نیست، اطمینان حاصل کنید که به طور منظم سایت خود و رقابت خود را تجزیه و تحلیل می کنید و انجام تنظیمات لازم برای اطمینان از اینکه از منحنی جلوتر بمانید، حیاتی است. در حالی که روش‌های دیجیتال برای یافتن کلمات کلیدی اولیه شما بسیار مهم هستند، روش‌های قدیمی نیز پاداش‌هایی را به همراه خواهند داشت. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند. سینا عباسی با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر می‌دهد. این یک روش عالی برای جذب بازدید کننده ها، ایجاد نام تجاری شما و قرار دادن سایت خود در مقابل مردم است. استراتژی های تبلیغات و بازاریابی خود را متناسب با اهداف خود تنظیم کنید.

با این رویکرد عبارات را به 4 دسته اصلی شامل؛ می‌خواهم بدانم، می‌خواهم بخرم، می‌خواهم بروم و می‌خواهم انجام دهم تقسیم می‌کنیم. با انجام این مراحل، می‌توانید بهترین عنوان را برای تگ‌های عنوان خود انتخاب کنید و محتوای خود را برای موتورهای جستجو و مخاطبان هدف خود بهینه کنید. در این مقاله قصد داریم بدون تکرار واضحات، این فرایند را به شما آموزش دهیم تا بتوانید فهرستی مفید از کلمات کلیدی مورد نظرتان را تهیه کنید. بدین ترتیب شما قادر خواهید بود تا یک استراتژی قوی و قابل‌اجرا طراحی کنید تا با کلماتی که مد نظر شماست، توسط کاربران پیدا شوید. اگر روی صفحه اصلی خود تمرکز کنید، ممکن است موضوع کاملاً کلی باشد زیرا ایده اصلی کل وب سایت شما خواهد بود.

پس از بررسی کلمات کلیدی اصلی و استفاده از آن ها در محتوای خود وقت آن رسیده است که کلمات کلیدی دم بلند را نیز هدف قرار دهید. با استفاده از کلمات دم طولانی به راحتی میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید. کلمه کلیدی، نحوه جستجوی مردم در گوگل است که برای رفع مشکلات خود به این موتور جستجو مراجعه می‌کنند. برای انتخاب کلمات کلیدی می‌توان از تحلیل رقبا، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و پیشنهادات گوگل استفاده کرد. ابزارهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که شامل آموزش کار با Google Keyword Planner، و Ubersuggest می‌شوند. بلکه باید کلیه اجزای داخلی سایت، و هر آن چه داخل سایت دیده می شود، به گونه ای باشد که اطلاعات و محتوای درج شده در سایت را برترین کیفیت به کاربران نمایش دهد.

سپس با استفاده از فیلترهایی مانند کشور، بازه زمانی، دسته‌بندی موضوعی و نوع جستجو، داده‌های مرتبط با کلمات کلیدی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید مناطقی که کلمه کلیدی شما بیشتر جستجو شده است را بیابید. در حالی که حجم بالای جستجو مفید است، معیار مهم دیگر میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی است. این نشان می‌دهد که رتبه‌بندی خوب برای یک کلمه کلیدی خاص چقدر سخت است و به شما نشان می‌دهد که چند کلمه کلیدی دیگر برای همان کلمه کلیدی رقابت می‌کنند. یافتن یک کلمه کلیدی با هزاران جستجو در ماه خوب است، اما اگر به دلیل رقابت شدید فقط در صفحه دهم گوگل ظاهر شوید، کمک چندانی نخواهد کرد.

همچنین می‌توانید اطلاعاتی نظیر میزان ترافیک، جایگاه سایت در نتایج جستجو و سختی کلمات کلیدی را نیز مشاهده کنید. برای به‌دست آوردن نتایج بهتر در گوگل و رضایت کاربران، باید به کلمات کلیدی توجه کنیم که مردم بیشتر از بقیه کلمات برای پیدا کردن راه‌حل مشکلات خود جستجو کرده‌اند. در واقع، مردم به دنبال پاسخ برای حل مشکلات خود هستند و ما با تکیه بر این کلمات علاوه بر رضایت‌مندی کاربران، می‌توانیم اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را ارائه دهیم و نتایج بهتری در گوگل کسب کنیم. با آموزش کار با SEMrushآموزش کار با Ahrefs می‌توانید به کلمات کلیدی رقبا دست پیدا کنید. همچنین، آموزش کار با Ubersuggest و تحقیق در مورد کلمات کلیدی می‌تواند به شما در بهبود کسب‌وکار خود کمک کند. در این مقاله، ۵ روش تحقیق کلمه کلیدی که باید بلد باشید، معرفی شده است.

سئوی داخلی یا On-Page SEO یکی از بخش‌های مهم برای بهبود رتبه‌بندی صفحات است. این نوع سئو شامل عناصر متعددی از جمله بهینه‌سازی عناوین، تگ‌های متا، تگ‌های هدینگ و ساختار لینک‌های داخلی می‌شود. این به شما امکان می دهد عملکرد وب سایت خود و همه URL های آن را ردیابی کنید تا بتوانید عملکرد آنها را در جستجوها در زمان واقعی مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد تا تغییرات مورد نیاز خود را در اسرع وقت انجام دهید و از رقبای خود جلوتر باشید. افرادی را که ممکن است از املای نادرست استفاده کرده باشند یا از عبارت مشابهی برای جستجوی محصولات شما استفاده کرده باشند را به تصویر می کشد. به عنوان مثال، ممکن است شخصی «کفش ورزشی» یا «کفش دویدن» را تایپ کند و با کلمات کلیدی کفش دویدن مطابقت داده شود.

کلمات متوسط در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، رقابت کمتری دارند و شانس رتبه گرفتنشان در گوگل بیشتر است؛ بااین‌حال، ممکن است هدف جستجوی کاربران همچنان کاملاً مشخص نباشد. با این حال، این نوع کلمات بسیار رقابتی‌اند و برای دستیابی به رتبه‌های بالا در نتایج جستجو، معمولاً نیاز به صرف هزینه قابل‌توجهی دارند. علاوه بر این، هدف جستجو در این عبارات به‌وضوح مشخص نیست؛ به‌عنوان مثال، ممکن است فردی با جستجوی «لپ‌تاپ» قصد خرید داشته باشد، درحالی‌که شخص دیگری به‌دنبال اخبار جدیدترین مدل‌های لپ‌تاپ باشد. برای مثال این صفحه برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست؟» نوشته شده است؛ کاربر برای درک مفهوم «کلمه کلیدی» این عبارت را جستجو می‌کند و گوگل این صفحه را در نتایج به او نشان می‌دهد. تحقیق کلیدواژه محلی در مورد یافتن لیست مناسبی از اصطلاحات است تا افراد را در یک مکان جغرافیایی به مکانیابی کسب و کار شما وادار کند. برای مثال، وقتی افراد کافی‌شاپ را وارد گوگل می‌کنند، فهرستی از کافی‌شاپ‌های نزدیک به آن‌ها نشان داده می‌شود.

آیا شما فقط بازدید بیشتری می خواهید یا به دنبال افزایش تبدیل ها نیز هستید؟ هر روشی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین قبل از پرداخت هزینه در مورد اهداف خود خوب فکر کنید. در واقع، هنگامی که سایت شما در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار می‌گیرد، تعداد بازدیدکنندگان از آن به‌طور مستمر افزایش می‌یابد بدون اینکه نیازی به تبلیغات پرداختی باشد. این روند باعث می‌شود که هزینه‌های تبلیغاتی شما کاهش یابد و بازگشت سرمایه ROI  به مراتب بالاتری داشته باشید. این فرآیند به‌ویژه در رقابت‌های شدید آنلاین اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و موجب می‌شود که کسب و کارها به‌طور مؤثرتر و با استراتژی هدفمندتری در بازار حضور پیدا کنند. در اینجا، rankingCoach (مانند سایر ابزارهای کلیدواژه) میانگین تعداد جستجوهایی که یک کلمه کلیدی در ماه دریافت می کند را نشان می دهد. شما می توانید چندین هدف داشته باشید، اما در حالت ایده آل، هر صفحه وب جداگانه ای که ایجاد می کنید باید یک هدف اصلی را هدف قرار دهد.

برای ارزشمند بودن یک کلمه باید به 3 فاکتور دیگر شامل “ارزش اقتصادی“، “میزان رقابت” و هدف کاربر از جستجو” نیز توجه کنیم. یافتن بهترین کلمات کلیدی شامل یک سری مراحل است که باید با یک ترتیب خاص تکمیل شوند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. برخی از مراحل ایده‌های کلیدواژه جدیدی ایجاد می‌کنند در حالی که برخی دیگر به محدود کردن گزینه‌های کلیدواژه شما و حذف مواردی که برای شما مفید نیستند کمک می‌کنند. در این قسمت نیز یک فلش کوچک وجود دارد که با کلیکی روی آن می توانید سایت هایی که از این کلمه کلیدی استفاده کرده اند ، همراه با رتبه آن ها ببینید. علاوه بر این، در قسمت Visibility میانگین میزان دیده شدن با استفاده از آن کلمه کلیدی را هم نشان می دهد. در قسمت Ranking Page نیز می توانید ببینید که در Rank گوگل آمریکا و گوگل ایران کدام یک از صفحات سایت را نمایش می دهد.

تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند تا کلمات و عباراتی را که کاربران بیشتر جستجو می‌کنند، شناسایی کرده و محتوای خود را بر اساس آن‌ها بهینه‌سازی کنید. انتخاب و استفاده صحیح از کلمات کلیدی در استراتژی سئو یکی از اصلی‌ترین راه‌های افزایش بازدید سایت است. کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کرده و آن را به کاربران مرتبط نمایش دهند. استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا بهترین و پرجستجوترین عبارات را شناسایی کرده و با بهینه‌سازی محتوای خود، ترافیک بیشتری جذب کنید. در این مطلب به صورت کامل به بررسی تحقیق کلمات کلیدی و دلیل اهمیت آن پرداختیم. استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل رقبا، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو، رقابت و مرتبط بودن انتخاب کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند ابزاری قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ایمیل با موفقیت متوسط ​​می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در ترافیک شود. فقط مراقب باشید که در مورد هر به روزرسانی در کسب و کار خود ، افراد را با ایمیل های بی امان بمباران نکنید. همچنین از قدرت بازاریابی دهان به دهان غافل نشوید ، خصوصاً در مورد افرادی که قبلاً از محصولات یا خدمات شما لذت می برند. یک یادآوری ایمیل دوستانه درباره یک سرویس یا محصول جدید نیز می تواند به شما در افزایش بازدید کمک کند.ایمیل مارکتینگ یکی از ارکان مهم در دیجیتال مارکتینگ است. همانطور که گفته شد، اکثر استراتژی های سئو که قدیمی شده اند دیگر به خوبی کار نمی کنند و این بیشتر به این دلیل است که الگوریتم Hummingbird گوگل همه چیز را در مورد سئو تغییر داده است. بر طبق این الگوریتم گوگل به جای اینکه فقط کلمات کلیدی را بررسی کند، موضوعات و مفهوم کلی مقاله را درک می کند.

سپس در قسمت Keyword Suggestion می بینید که لیستی از کلمات کلیدی مرتبط و مهم نمایش داده می شود. همچنین در قسمت های Search Volume ،CPC (Cost Per Click) و Trend نیز می توانید میزان حجم جستجو، میزان ترند بودن کلمه و حتی نرخ کلیک آن در گوگل ادز را مشاهده کنید. این کلمات را می توانید به صورت خودکار و بسیار سریع با کلیک روی گزینه Export در یک فایل خروجی اکسل ذخیره کنید. کلیه عباراتی که در این قسمت گوگل پیشنهاد می کند، در یک فایل Word ،Excel یا Notepad یادداشت کنید. همچنین پس از این که روی عبارات مختلف کلیک کردید، در پایین صفحه اول نتایج گوگل، چندین کلمه با نام Related Search وجود دارد. این عبارات نیز با حجم جستجوی کم تری نسبت به عبارت اول، توسط کاربران جستجو شده است.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری