چگونه از تبلیغات اینستاگرام درآمد بیشتری کسب کنیم؟2024-09-09
شات کردن در اینستاگرام: راهی برای افزایش تعامل و رشد پیج
ما انسانها موجودات کنجکاوی هستیم که تمایل زیادی به یادگیری داریم؛ به همین دلیل هم هست که پلتفرمهای دورههای آنلاین ایرانی مثل فرانش، فرادرس و سون لرن لحظه به لحظه مشتریان زیادی را جذب میکنند. اگر شما هم به ایجاد یک دوره آنلاین فکر می کنید، اینستاگرام یک فضای فوقالعاده برای بازاریابی آن و کسب درآمد از طریق فروش دورههای آنلاین به حساب میآید. برای کسب درآمد در اینستاگرام مهمتر از تعداد فالوورهای شما میزان نرخ تعامل مخاطبان با شما یا engagement rate است.
طراحان با انتشار نمونه کارهای گرافیکی خود میتوانند برای کار خود در اینستاگرام بازاریابی کنند. کسب درآمد از اینستاگرام با یک فروشگاه اینستاگرام یا همان ویترین فروشگاهتان شروع میشود. در آنجا میتوانید استورهای فروش محول خود را به اشتراک بگذارید و محصولات خود را بفروشید. اینستاگرام تجربهای زیبا و جذاب برای خریداران فراهم میکند تا مجموعهها، تخفیفات و… برندتان را مرور کنند و بخرند. تنها چیزی که برای راهاندازی خرید اینستاگرام نیاز دارید یک حساب تجاری یا Creator است. همه فروشگاههای اینترنتی به دنبال پیج های پربازدید و دارای فالوور های واقعی میباشند تا محصول یا خدمات خود را به صورت استوری یا پست تبلیغ کنند.
آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام با ۵ روش پربازده
با شناخت جامعه هدف خود میتوانید علایق و ترجیحات آنها را شناسایی کرده و به تولید محتوای خود جهت مشخصی بدهید. تولید محتوا با توجه به علایق و ترجیحات مخاطبان به افزایش تعامل مخاطبان با پیج شما کمک زیادی میکند. بدون اینکه محصول داشته باشید هم میتوانید کسب درآمد کنید و خردهفروشی آنلاین را تجربه کنید. در این روشی که میخواهیم معرفی کنیم دیگر با مشکلاتی مثل عدم موجودی و یا پرداخت هزینههای سرسامآور برای انبار کالاها و ارسال آنها مواجه نیستید. در این روش شما اجناس را در انبار نگه نمیدارید و به جای این کار، فقط سفارش را از مشتری میگیرید، با تولیدکننده و یا عمدهفروش ارتباط برقرار میکنید و تولیدکننده جنس را مستقیماً به دست مشتری شما میرساند. با راهاندازی چنین کسبوکاری شما از دردسرهایی مثل ارسال و نگهداری کالا رها میشوید و فقط تمرکزتان را روی قیمتگذاری، بازاریابی و تبلیغات محصولاتتان میگذارید.
قبل از این که موضوع اصلی را شروع کنیم، بیایید تا چند آمار جالب را با هم مرور کنیم، تا به اهمیت این مقاله پی ببرید! بیش از 80 درصد کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال میکنند و خیلی از کسب و کارهای کوچک، رشد و موفقیتشان را مدیون حضور فعال در این پلتفرم هستند. برخلاف اینفلوئنسر شدن و دریافت دستمزد به ازای هر پست، به عنوان یک شرکت وابسته، با پورسانت حقوق دریافت میکنید. به عبارت دیگر با ایجاد قرار داد و توافق با کسب و کار های مختلف می توانید به ازای هر فروشی که از طریق اینستاگرام برای برندی که با آن کار می کنید درصدی با عنوان کمسیون دریافت کنید .
پس از این مراحل، روی Get Started کلیک کنید و گزینۀ Allow Monetization در ویدیوهای IGTV خودتان را تغییر دهید. مشخص است که هر یک از این افراد قیمتهای خاص خود را دارند و همچنین هر مدل محتوایی قیمت خاص خود را دارد. البته این ایده خیلی کم در ایران استفاده میشود اما خب اگر در خارج از ایران نیز بیزینس دارید، میتوانید از این قابلیت خیلی خوب استفاده کنید.
برای همین میتوانید با فروش محصولات تصویری و ویدیویی خود نیز در این پلتفرم به درآمد برسید. در این مقاله قرار است دقیقا در همین رابطه صحبت کنیم و ببینیم که چگونه میتوان درآمد اینستاگرام را فعال کرد. همچنین ۸ روش پرکاربرد کسب درآمد از اینستاگرام نیز برایتان معرفی میشود تا با استفاده از آنها بتوانید درآمد خود را به حداکثر برسانید. بسیاری از یوتیوبرهای ایرانی با شوق و اشتیاق کار خود را آغاز میکنند، ولی چون از قوانین اطلاع ندارند، درآمدی نصیبشان نمیشود. همیشه پیشاز انتخاب موضوع و تولید محتوا، با افراد خبره در این حوزه مشورت کنید و ایدههای خود را با آنها به اشتراک بگذارید.
- {
- تنها کاری که باید انجام دهید، این است که خودتان باشید و درباره محصولات، خدمات یا برندها و نقش آنها در زندگی خود مطلب منتشر کنید. |}{
- اگر شما کسب و کار فیزیکی مثل فروشگاه لباس، فروشگاه بازیهای ویدیویی و… دارید، میتوانید با فعالیت در اینستاگرام به فروش محصولات خود کمک کنید. |}{
- حتما سایتهای پیشبینی فوتبال را دیدید که پیجهای زیادی آنها را تبلیغ میکنند. |}
- قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحهای که معرفی میکنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند.
- این کار باعث میشود تا محدودیتهای جغرافیایی از بین برود و بتوانید محصولات خود را به هموطنانمان در سرتاسر ایران بفروشید.
- همکاری در فروش را اینگونه توضیح دهیم که شما بلاگر یا اینفلوئنسر نیستید؛ از طرفی محصول و حرفه خاصی هم برای ارائه ندارید، اما اطلاعات و دانش فوقالعاده ای در زمینه فروش دارید.
این کار به شما امکان میدهد تا با ارائه محتوای ارزشمند، هم دانش خود را به اشتراک بگذارید و هم از این طریق به کسب درآمد بپردازید. میزان درآمد بستگی به عواملی از جمله موضوع صفحه، تعداد فالوورها و (در صورت اینفلوئنسر بودن) میزان اثرگذاری اینفلوئنسر دارد. ممکن است شما از یک صفحه ساده فروش زیورآلات ماهی ۲-۳ میلیون تومان درآمد داشته باشید و در مقابل یک مگا اینفلوئنسر ماهی ۵۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند. از همه مهم تر، اینستاگرام برای شما به عنوان یک کارفرما یا فروشنده نیز یک پلتفرم در دسترس و رایگان برای کسب درآمد است! پس اگر به کسب درآمد از منزل فکر میکنید، استفاده از اینستاگرام یکی از بهترین گزینههای شماست.
در هر پست، حتما به کاربر بگویید که محصول را از طریق لینک موجود در بیو خود خریداری کنند. و شما تنها یک لینک میتوانید در بیو خود قرار دهید.در ابتدا ممکن است بازی سختی باشد، اما اگر قصد رشد دارید، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. برای حضور موثرتر، یک وب سایت و یا دیگر کانالهای بازاریابی یا رسانههای اجتماعی هم فراموش نکنید. رعایت این قوانین شانس شما را برای کسب درآمد از اینستاگرام افزایش میدهد.
وقتی تعداد دنبالکنندگان چنل یوتیوب زیاد شود، شرکتها یا اشخاص مختلفی حاضرند اسپانسر شما شوند تا برایشان تبلیغ کنید. دیگر منتظر چه فرصتی هستید؟ فرصتی بالاتر از این که بدون سرمایه اولیه و هزینه بتوانید درآمد ریالی و دلاری داشته باشید. با استفاده از ویدئوهای آموزشی میتوانید صفر تا صد پنل مدیریت و حتی نحوه جذب مخاطب و سئو سایت را آموزش ببینید. روی لینک زیر کلیک کنید و خودتان با استفاده از تست رایگان 7 روزه سایت ساز بدون پرداخت هزینه سایت تستی بسازید. قبل از اینکه در سایتهای افیلیت مارکتینگ ثبت نام کنید باید یک موضوع مهم را بدانید.
نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وبگردی استفاده میکنند، بر تجربه تبلیغاتی آنها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاهها، میتوانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده میشوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری میتواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدفگذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. گوگل و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی دربارهی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیدهاند ارائه میکنند. اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید.
طبق مطالعات، مردم ۹۲٪ بیشتر به توصیه دوستان و خانواده خود اعتماد دارند تا تبلیغات! وقتی صحبت از افزایش مشتری میشود، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد میرسد، تبلیغات است. تبلیغات دیجیتالی، بیلبوردها، تبلیغات پیامکی و دهها روش دیگر که البته هزینههای سنگینی هم دارند. اما واقعیت این است که همه کسبوکارها بودجه تبلیغاتی ندارند و اتفاقاً بسیاری از برندهای موفق، بدون صرف هزینههای کلان، مشتریان زیادی جذب کردهاند.
داشتن درآمد از اینستاگرام شاید اینگونه به نظر برسد که ساده است و شما در منزل خود مینشینید و درآمدزایی میکنید؛ اما باید بگویم که این کار هم مانند بسیاری از کارهای دیگر سختیها و چالشهای خودش را دارد. صفحات اینستاگرامی موزیک میتوانند مورد توجه خوانندگان جدید باشند، زیرا آنها به دنبال جلب توجه افرادی هستند که اهل موسیقی و دانلود آهنگ باشند. زمانیکه شما یه صفحه در حوزه موسیقی داشته باشید و اخبار و کلیپهای مربوط به خوانندگان را منتشر کنید، میتوانید با موسسات مختلف در زمینه پخش موسیقس همکاری کنید و درآمد خوبی از این طریق بدست آورید.
در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.
قطعاً، زمانی که اینستاگرام خود را باز میکنید، با پیغام فالوورهای جدید، خیلی خوشحال شدهاید. حسی که همهی کاربرها تجربه میکنند.از نظر ریاضی، احتمال حضور شما در فیدهای اینستاگرام با افزایش فالوور بیشتر خواهد شد.با این حال، تعداد فالوورهای زیاد لزوماً به معنای تعامل بالا نیست. تا همین چند سال پیش از طریق فروش فالوور، لایک و کامنت در اینستاگرام میتوانستید کسب درآمد کنید. اما با ورود الگوریتم جدید اینستاگرام این شیوه درآمد زایی از بین رفت. زیرا الگوریتم جدید میتواند لایک، کامنت و فالوور فیک را شناسایی کرده و پیج شما را جریمه کند. به همین منظور افراد دیگر به سراغ این شیوههای افزایش آمار پیج نمیروند.
به عنوان نمونه، تصویر زیر تنها یکی از امکانات Insight اینستاگرام را نشان میدهد. در این تصویر اطلاعات مربوط به یک پست آورده شده و نشاندهنده این است که این پست ۵ فالوور جدید به همراه داشته و ۶۱ کاربر نیز به دلیل همین پست از پروفایل کاربری شما بازدید کردهاند. علاوه بر این، نشان میدهد که ۹۸ درصد از بازدیدکنندگان، فالوور شما نبودهاند و سایر اطلاعات نیز در تصویر زیر نشان داده شده است. در نهایت، میتوانید پستهایی تبلیغاتی را با توجه به نکات گفته شده در بالا تهیه کنید. در نتیجه، با هر نام تجاری که قصد همکاری داشته باشید، در اولین مرحله باید از خود بپرسید که آیا با شما و برند شما سازگاری دارد یا خیر.
با این حال، همه کاربران اینستاگرام پولی دریافت نمیکنند و همچنین میزان درآمد از اینستاگرام که میتوانید بهدست آورید بسته به روشی که انتخاب میکنید و میزان موفقیت شما متفاوت است. این روش، یکی از رایجترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات است. برای نظم دهی لباسها به قفسه بندی و رگالهای زیادی احتیاج خواهید داشت که همگی هزینه بردار است.
یعنی اگر برای یادگیری نحوه کسب درآمد از اینستاگرام وقت گذاشتهاید، به نوعی سرمایهگذاری خوبی انجام دادهاید. اگر حساب اینستاگرام شما به مخاطبان شما میآموزد که چگونه کاری انجام دهند، مثلاً یادگیری یک زبان خارجی، تمرین یوگا یا… میتوانید یک محصول اطلاعات خوب تولید کرده و آن را با قیمت بالایی بفروشید. درست مانند یوتیوب، از محتوای خود به طور مستقیم در اینستاگرام کسب درآمد کنید.
روش تضمینی افزایش تعامل در اینستاگرام (بهبود اینگیجمنت!)
همچنین، با استفاده از ابزارهای تحلیل و به روز بودن با روندهای جدید اینستاگرام، میتوانید عملکرد خود را بهبود بخشید. جعبه باز یا به اصطلاح open box، از ایدههایی است که در یوتیوب و اینستاگرام مورد توجه قرار گرفت. در این موضوع شما یا فرد مورد نظر محصولات مختلف را جعبه گشایی میکنید و در رابطه با محتویات جعبه برای دیگران صحبت میکنید و مخاطب درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات کامل و دقیقی بدست میآورد. مسلما افرادی که به این کار مشغول هستند مورد توجه نمایندگی شرکتهای بزرگ و تولید کنندگان و برندهای مختلف قرار میگیرند و برای معرفی محصولاتشان از این شرکتها مبالغ قابل توجهی را دریافت میکنند. استفاده از پست های باکیفیت در اینستاگرام باعث اعتمادسازی و جلب توجه میشود. اگر میخواهید پستی را داخل اینستاگرام منتشر کنید برایش زمان بگذارید و سعی کنید پستی با کیفیت و محتوای خوب باشد.
میتوانید با نام برندی که در اینستاگرام برای خود ساختهاید کالاهای فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتالی ایجاد کنید. ارزشی را به مخاطبان ارائه دهید و به آنها اجازه دهید تا بخشی از شخصیتهای آنلاین مورد علاقه خود را خریداری کنند. برندها اغلب نمیتوانند اصالت یک شخص واقعی را که لحظات واقعی را به اشتراک میگذارد، تکرار کنند.
سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواستهتان را در اینترنت جستجو میکنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که بهطور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر میشوند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم.
هر هنر و کسبوکاری که داشته باشید از آشپزی گرفته تا خیاطی و ساخت زیورآلات، میتوانید یک پیج اینستاگرام راهاندازی کنید و به فروش آنها بپردازید. اینستاگرام این روزها از محبوبترین شبکههای اجتماعی در دنیا و شاید محبوبترین شبکه اجتماعی در ایران است. عواملی مانند در دسترس بودن و تعداد بالای کاربران باعث شده است که این شبکه به محلی مناسب برای کسب درآمد تبدیل شود.
احتمالاً برخی از این اطلاعات را از طریق تعامل با دنبالکنندگان خود میدانید، اما اگر میخواهید دادههایی برای اثبات تواناییهای خود به برندها داشته باشید، به تجزیه و تحلیلهای اینستاگرام نیاز دارید. خالقان محتوا با تعداد کم دنبالکنندهها کسبوکارهای موفقی ساختهاند—در اینجا آمارهایی برای حمایت از این موضوع آمده است. اگر خدماتی را ارائه میدهید که میتوان آن را به صورت آنلاین ارائه کرد، میتوانید آن را از طریق اینستاگرام بفروشید. علاوه بر محتوای ویژه، میتوانید مزایای دیگری مانند ملاقاتهای حضوری ، محصولات انحصاری، یا تقدیر و تشکر در محتوای خود را نیز ارائه دهید. همچنین شما میتوانید از خدمات خرید بازدید لایو اینستاگرام نیز استفاده کنید. ما در تیم آوپنل aopanel این خدمات را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما کاربران عزیز ارائه میدهیم.
{انتشار مداوم مطالب و تعامل با کامنتهای مخاطب
|}اگرترجیچ شما کار در پشت صحنه است، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید.بسیاری از اینفلوئنسرها به کمک نیاز دارند. با فیلتر کردن، درخواستهای حمایت مالی، اجرای تبلیغات، شناسایی فالوورهای جعلی و موارد دیگر.میتوانید پیشنهاد دهید که VA آنها باشید و ساعتی هزینه خدمات خود را دریافت کنید. محصولات اطلاعاتی در بین همه محبوب نیستند، اما برای کسب درآمد در اینستاگرام نیازی به فروش توصیههای روانشناسی، رژیمهای غذایی عجیب یا محصولات بیکیفیت ندارید. البته همانطور که گفتیم، برای افرادی با چند صد فالوور قابل اجرا نیست. به طور کلی کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا به تلاش شما برای یافتن ایدههای خلاقانه بستگی دارد.
راه دیگر برای کارآفرینان جهت کسب درآمد در اینستاگرام از طریق تبلیغات ویدیویی، تصویری و… است. با این تبلیغات، برندها میتوانند خودشان را در ویدیوهایی که تولید میکنید به عنوان اسپانسر تبلیغ کنند. پیشنهاد میشود مقاله دیگر ما درباره بهترین کتاب های موفقیت را بخوانید. ما در این مقاله درباره راههای کسب درآمد از اینستاگرام و مزایای این شیوه درآمدزایی صحبت کردیم.
معمولاً تبلیغات به صورت پست استوری و حتی تبلیغ در لایو نیز انجام می شود. اگر به دنبال بازدهی و کسب درآمد بیشتر هستید می توانید از هر سه روش گفته شده استفاده کنید. شما همچنین می توانید در مورد کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور در این مقاله بیشتر بخوانید. اگر یک پیج اینستاگرام دارید که فالوورهای وفادار خودش را دارد، دیگر وقتش رسیده است که از آن درآمدزایی کنید! میتوانید با برندها و شرکتهای مختلف همکاری کنید و محصولاتشان را در پیجتان معرفی کنید.
زیرا این شبکه اجتماعی بسیار گسترده بوده و فضای رقابتی سنگینی دارد. قطعا برای موفقیت در این مسیر باید آموزش ببینید و با استراتژی حرکت کنید. دومین راهکار برای بازاریابی در اینستاگرام، دادن تبلیغات به پیجهای تاثیرگذار و بلاگرهاست. این افراد با تبلیغ کردن درباره برند شما، مخاطبانشان را به پیج شما هدایت میکنند.
درامد هر ادمین اینستاگرام چقدره